Tiesitkö, että Googlesta tai sellaisesta EI saa kopsata?
Minä tiesin, siksipä otankin näiden sivujen kuvat VAIN Fulliemin sivuilta josta saa kopsata!
maanantai, 18. helmikuu 2013
Tiesitkö, että Googlesta tai sellaisesta EI saa kopsata?
Minä tiesin, siksipä otankin näiden sivujen kuvat VAIN Fulliemin sivuilta josta saa kopsata!